FAQ

Indien u nog extra vragen en/of suggesties heeft, kan u deze mailen naar swimove@vub.be .

Kan ik met de lesgever van mijn zwemmertje spreken?
In principe gaat alle communicatie via de coördinator (Lise op woensdag/Killian op zaterdag). Indien het nodig is kan de lesgever u samen met de coördinator te woord staan.
Waar kan ik terecht met de mutualiteitspapieren?
De mutualiteitspapieren kan u laten afstempelen bij ons onthaal tijdens de lessen.
Mijn zwemmertje kan volgende week niet aanwezig zijn, kan hij de les inhalen op een andere dag?
Indien u de afwezigheid vooraf aankondigt, kunnen wij nagaan of er plaats is op een ander moment om de les in te halen. Indien er geen plaats is op een ander moment én als u kan aantonen dat het gaat om een gewettige afwezigheid (bv. ziekte-attest), wordt het bedrag van de les als wildcard aan uw account toegevoegd. Deze wildcard kan u gebruiken bij een volgende inschrijving.
Wanneer wordt mijn mail beantwoord?
Normaal gezien kan u binnen de week een antwoord verwachten.
Wat is een wildcard?
Een wildcard is een bepaald bedrag dat door SwiMove werd toegevoegd aan uw account (bv. bij een gewettigde afwezigheid,…). Bij een volgende inschrijving met betaling kan u dit bedrag aftrekken van uw totale factuur.